Close
Piesakies jau tagad!
Bērna vecums
Kura filiālē jums būtu ērtāka?
Iepazīstamies!
Par mums, mūsu metodēm un mūsu uzskatiem

Mūsu mērķis nav tikai sagatavot bērnus sākumskolai, mūsu mērķis ir iemācīt bērniem visu, kas nepieciešams veiksmīgai dzīvei.

Montesori Kates skola radās, nu jau šķiet tālajā, 2014. gada 2. jūnijā, kad dzima ideja par montesori vidi, kurā bērniem tiktu dota iespēja īstenot savu potenciālu bez apspiedošiem sistēmas grožiem.

Soli pa solim un nu jau caur mūsu druvīm izgājuši daudzi simti spējīgu jauniešu.

  • Mūsu Misija
    Vest katru bērnu cauri unikālam mācību piedzīvojumam, kura pamatā ir viņa dabiskā vēlme izzināt. Mēs sagatavojam jauno paaudzi būt patstāvīgiem, kritiski domājošiem, spējīgiem pieņemt lēmumus, un gataviem tikt galā gan ar paredzamām, gan neparedzemām situācijām
  • Mūsu Vīzija
    Marijas Montesori teica: "Izglītība ir solījums nākotnei". Arī mūsu vīzija ir skats nāktonē. Kur izglītība tiek sniegta kā harmonisks komplekts - intelektuāls, sociāls, pašmotivējošs un pārdomāts.
    Mēs vēlamies, lai mūsu audzēkņi būtu ne tikai veiksmīgi, bet arī laimīgi un piepildīti savā dzīves ceļā, ar drosmi un pārliecību par savām spējām un iespējām. Montesori Kates skolā mēs ticam, ka katrs bērns ir unikāls un pelnījis iespēju izpaust savu potenciālu pilnībā, tādējādi veidojot labāku nākotni mums visiem.
Kas ir Kate?
Šī ir Kate.
Drosmīga, zinātkāra ežu dāma, kura simbolizē mūsu bērnus viņu izaugsmes ceļā.



Gluži kā ezīte, izzinot pasauli, rūpīgi izošņā katru kaktiņu, izprot gadalaiku izmaiņas un
pa ceļam, uz savām adatām, aizķer līdz arī lietas, ko pati pat nemana,

mūsu bērni, izzinot pasauli, mācoties lasīt, rakstīt un rēķināt, gluži nemanot, paķer līdzi arī dzīvei tik svarīgās: sociālās prasmes, uzņēmību, pašapziņu, pašmotivāciju un atbildības sajūtu.
Montesori
-
tas nozīmē patiesi atbalstīt bērna dabisko zinātkāri.
Montesori izglītības metode tika izstrādāta Itālijā 150 gadus atpakaļ, pateicoties pirmajai sievietei ārstei Itālijā - Marijai Montesori. Viņas metode balstījās uz novērojumiem par bērnu dabisko interesi mācīties un viņu spēju attīstīties patstāvīgi atbalstošā vidē. Marija Montesori izstrādāja specifiskus mācību materiālus un pedagoģisko pieeju, kas veicināja bērnu autonomiju, pašdisciplīnu un mīlestību pret mācīšanos. Šīs metodes panākumi drīz tika atzīti visā pasaulē, un tās principi ir ietekmējuši daudzas izglītības sistēmas, tai skaitā mūsu Skola2030. Līdz šai dienai Montesori izglītība kas veicina bērnu individuālo un holistisko attīstību, turpina būt populāra visā pasaulē.
Montesori pieejas pamatprincipi
Cienīt bērnu kā jebkuru citu pieaugušo
Montesori filosofija skatās pat uz mazu bērnu kā uz inteliģentu un spējīgu cilvēku. Tas nozīmē, ka viņa viedoklis, idejas un jautājumi tiek uztverti tik pat nopietni, kā jebkura cita pieauguša cilvēka.
Mūsu vērtības
Vēl bez Montesori vērtībām, (kas lasāmas augstāk), mēs atbalstam:
Pašiniciatīvu
Mēs vēlamies palīdzēt attīstīties spējīgiem, inovatīviem un dabroties gribošiem jauniešiem. Atbalstam viņu pašiniciatīvas gan ikdienā, gan ideju unkubātorā, veidojot bērnā ticību saviem spēkiem. Nododot rīkus, kas nepieciešami savu ideju īstenošanai, mēs nododam arī karti dzīves grūtību un problēmu risināšanai. Veidojam personības, kas nebaidās kļūdīties, atzīt savas kļūdas un tās labot.
Emocionāla neatkarību
Bērnu emocionālās inteloiģences attīstība ir viena no mūsu prioritātēm. Ilgstoši Latvijas sabiedrība dzīvojusi ar ļoti zemu emocionālās inteliģences līmeni. Mēs vēlamies bērniem ļaut izpētīt emociju pasauli, iepazīt to un pārvaldīt to. Mūsu vidē bērniem par emocijām nav jākaunās, tieši pretēji, mēs atbalstam viņu izziņas ceļus un veidojam personības, kuras apzinās, ka ne vienmēr varam ietekmēt situāciju, bet vienmēr varam ietekmēt kā mēs uz to reaģējam.
Radošumu pasaules izzināšanā
Lai gan Marija Montesori savos materiālos bija iekļāvusi gauži maz mākslas materiālus, viens no mūsu principiem ir rast veidus, kā pēc iespējas vairāk iekļaut mākslas un mūzikas apguvi bērnu ikdienā. Ne tikai iepazīstinot viņus ar dažādiem mākslas materiāliem, darbarīkiem, stiliem un veidiem, bet arī sneigt iespēju brīvi izpaust savas idejas, radīt un inovēt.
Inovācijas
Mēs nestāvam uz vietas, vienmēr cenšamies bērniems sagādāt jaunāko un inovatīvāko, ko izglītības vide var mums sniegt. Tāpēc mūsu skoliņā bērni apgūst programmēšanas pamatus, lai iepazītu darbu ar tehnoloģijām, to loģikas principus un drošības noteikumus, pat pirms pieskarties īstam datoram.
Tilda Publishing
Pēdējais iestādes pašnovērtējuma ziņojums pieejams te
Made on
Tilda